Wij gebruiken cookies

De cookies worden gebruikt voor onderzoek naar webstatistieken. Dat helpt ons om de site te verbeteren.

U bevindt zich op:

Afbeelding test

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam facilisis faucibus sodales. Fusce at sem vitae nibh dictum condimentum vitae id nibh. In pharetra ex in mollis scelerisque. Integer lobortis, purus et vestibulum rutrum, libero velit sodales neque, sit amet luctus nulla enim quis dolor. Mauris pulvinar, libero quis mattis accumsan, ligula quam mattis arcu, sit amet sagittis nunc quam quis arcu. Mauris eu arcu nunc. Aenean dictum tristique turpis. Sed ut hendrerit augue.

Etiam pulvinar quam blandit, fringilla ante et, molestie lacus. Vivamus iaculis, ligula ut blandit ultrices, metus risus laoreet sapien, a aliquet dolor nisl non metus. Pellentesque viverra commodo molestie. Suspendisse ut tortor congue, molestie magna ut, malesuada tortor. Sed ultrices, augue commodo luctus accumsan, odio velit feugiat mauris, nec efficitur lorem felis vitae urna. Aliquam erat volutpat. Suspendisse potenti.

Voldoende beweging

Beweging:

  • Houd je lichaam in conditie;
  • Geeft je energie;
  • Vermindert stress;
  • Is leuk om te doen.

Het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) adviseert de Nederlandse Norm Gezond Bewegen (NNGB):

  • Volwassenen: minimaal 5 dagen in de week een half uur matig intensief bewegen (bijvoorbeeld fietsen of wandelen)
  • Kinderen: elke dag minstens 60 minuten bewegen

Tip: bekijk de infographic van de gezondheidsraad met beweegrichtlijnen.

GGD IJsselland omarmt moderne standaarden en technieken.
Uw webbrowser ondersteunt deze standaarden niet. Stap daarom over op een recente browser zoals Chrome of Microsoft Edge.