Wij gebruiken cookies

De cookies worden gebruikt voor onderzoek naar webstatistieken. Dat helpt ons om de site te verbeteren.

Ingebrekestelling

Is de termijn afgelopen en heb je nog geen beslissing van ons ontvangen op je bezwaar? Dan kun je ons in gebreke stellen. Een ingebrekestelling is een brief of formulier waarin wordt aangegeven dat de termijn voorbij is. 

Hoe stel ik GGD IJsselland in gebreke?

Je verstuurt een ingebrekestelling via het digitale formulier of schriftelijk. 

Vermeld hierin altijd de volgende gegevens:

  • Het kenmerk van het bezwaar waarvan de beslistermijn is verstreken. 
  • De datum van het bezwaar.
  • Een toelichting op de ingebrekestelling. 

Schriftelijk

Wil je schriftelijk een ingebrekestelling versturen? Stuur dan een brief per (aangetekende) post naar:

GGD IJsselland
t.a.v. Dagelijks Bestuur
Postbus 1453
8001 BL Zwolle

Digitaal

Wil je liever digitaal een ingebrekestelling sturen? Vul dan het webformulier in.

Let op: wij nemen geen ingebrekestelling in behandeling die via een e-mailbericht, via het algemene contactformulier of op andere wijze is verstuurd.

Ingebrekestelling ingediend, en dan?

Je krijgt van GGD IJsselland een schriftelijke of digitale ontvangstbevestiging. Wij controleren of de beslistermijn voor je bezwaar inderdaad voorbij is. Is dit het geval, dan hebben wij nog 2 weken om een beslissing te nemen op je bezwaar.

GGD IJsselland omarmt moderne standaarden en technieken.
Uw webbrowser ondersteunt deze standaarden niet. Stap daarom over op een recente browser zoals Chrome of Microsoft Edge.